Doradztwo

Systemy teleinformatyczne są niezbędne do prowadzenia działalności niemal w każdej firmie. Olbrzymia ilość rozwiązań i możliwych do zastosowania technologii powoduje że projektowanie czy też użytkowanie takiego systemu staje się coraz bardziej skomplikowane. Często pojawiają się sytuacje w których użytkownicy i lokalni administratorzy potrzebują specjalistycznej pomocy.

Jeżeli tworzysz nowy system i nie wiesz które rozwiązanie jest najbardziej odpowiednie, lub potrzebujesz pomocy w rozwiązaniu problemu skontaktuj się z nami.

Wsparcie przy projekcie

Rozważając projekt nowego systemu chcemy aby jego wdrożenie przyniosło nam jak najwięcej korzyści. Projektując nowy system posiadasz większość niezbędnej wiedzy do jego wykonania, jednak bardzo prawdopodobne że spotkasz się z problemem wyboru nowej technologi lub usługi, takiej której jeszcze nie używałeś. Najczęściej są to nowego rodzaju usługi do pracy grupowej lub w chmurze, elementy infrastruktury takie jak sieci SAN, macierze dyskowe, systemy rozkładania ruchu czy też lokalne lub geograficznie oddzielone systemy wysokiej dostępności. W takich przypadkach można zaryzykować i wybrać usługę która wydaje się najbardziej odpowiednia, jednak dużo lepszym rozwiązaniem jest uzyskanie pomocy w wyborze od nas.

Wsparcie przy awariach i problemach

Pracując z systemami teleinformatycznymi często spotykamy się z nietypowymi problemami które w wielu przypadkach udaje się rozwiązać samodzielnie. Są jednak sytuacje w których brak czasu lub często powtarzające się problem skłaniają do skorzystania z pomoc specjalisty. Skorzystanie z naszej pomocy ma wiele zalet i zazwyczaj jest tańsze od samodzielnej, długotrwałej analizy problemu. Zgłoszony problem zostanie szybko i skutecznie usunięty a czas przestoju lub braku dostępności zostanie skrócony do minimum.